Radyo Genlerine Güvenen İçer

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Genlerine Güvenen İçer

Teknoloji - Genel

Yeni bir araştırmaya göre.





Yeni bir araştırmaya göre, çok fazla ya da az kahve içmenin kalbe nasıl etki ettiğini genler belirliyor.

Kanada Toronto Üniversitesi`nden Dr. Ahmed El Sohemy`nin yürüttüğü araştırmada, karaciğerde `CYP1A2` enziminin işleme soktuğu kafein, bünyenin yapısına göre kalp krizini tetikleyici etkisini ayarlıyor.

Günde iki-üç fincan kahve içenlerde gen yapısı buna uygunsa kalp krizi ihtimali yüzde 36 artıyor. Ama `CYP1A2` enzimini hızlı işleyen geni çift olanlar çok kahve içse de kalp krizi ihtimali yüzde 1`e ulaşmıyor.
Etiketler:

Ailelere internet uyarısı!

Ailelere internet uyarısı!
Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürü Doç. Dr. Ayşen Gürcan, bilgisayarın, çocukların odasından ziyade evin ortak kullanım alanında tutulmasını, girilen siteleri kontrol eden yazılımlardan yararlanılmasını, aile güvenlik filtre programlarının kullanılmasını önerdi....

Ailelere internet uyarısı!

Alışverişte büyük devrim
Marketlerde ürün arama derdine son verecek dijital “Akıllı Alışveriş Asistanı” geliştirildi....

Ailelere internet uyarısı!

Laptoplar artık patlamayacak
Durup dururken patlayan pil vukuatları tarih oluyor: İşte her şeyi değiştirmeye aday büyük buluş......
Ayin En leri